Alla inlägg den 24 september 2010

Av Anette Ajanki - 24 september 2010 12:54

Varje morgon ser ungefär likadan ut hos oss, just nu är det lite mer att göra eftersom vi har 4 valpar i huset...

Upp med dörren och släpper ut dom stora, in i köket och upp med grind&dörr och ut med valparna&pappafarfar Trendy. In och göra i ordning maten till valparna och ge den ute till dom (än så länge har vi så varmt att dom äter vissa mål ute, skönt)in och sätta på kaffet och byta skurvatten.

När kaffet är klart så sätter vi oss ute med valparna och njuter, fotar och vaknar till lite extra..

Baqiir slickar på det gamla köksbordet som står ute och är en bra att ha sak..

 

Och här smakar han på det..

   

Vadå, jag gör väl ingenting..är bara söööt!!

     

Vad gör han??

   

Jag vill va med...

   

Buuuus

           

Och så slutligen, upp-plockning av bajs, rester av det demolerade mjukisdjuret (vilket var det i dag..???) och diverse lock&annat skoj som dom dragit fram under morgonen...!!

Så är också denna morgon slut, och jag har njutit av varenda minut med mina härliga vovvar!!

I dag var även Sebastian med på morgonfikat, han har också fotat många av korten!


       

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards